בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף ברצועה אתר לייצור אמל"ח

קובי פינקלר No Comments on בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף ברצועה אתר לייצור אמל"ח

כוחות מצה"ל תקפו הלילה והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בחמאס העבירו מסר לישראל: לא ביצענו את השיגור

עזה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (בין שני לשלישי) והשמידו אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. זאת בתגובה לירי הרקטה אמש (שני) אשר יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. בצה"ל מסרו כי הצבא "רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה". במהלך התקיפה בוצע ניסיון ירי טילי נ"מ לעבר מטוסי צה"ל, אך הניסיון כשל.

צילום: פלאש 90

כזכור, אמש בוצע שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר העוטף לאחר חודשים ארוכים של שקט. הרקטה יורטה כאמור על ידי מערכת כיפת ברזל.

עזה מתערבת בכאוס בישראל? רקטות נורו לחבל אשכול

במערכת הביטחון העריכו כי חמאס לא עומד מאחורי השיגור וכלל הנראה הוא בוצע על ידי הג'יהאד האיסלאמי או פלגים אחרים ברצועה. בתקופה האחרונה משדר החמאס שהוא מעוניין בשקט. בגל"צ דווח כי בארגון הטרור אף העבירו אמש מסר לישראל לפיו הם לא אחראים לשיגור.

לפני כשבוע התכנסו ראשי הפלגים הפלסטינים ברצועה בלשכתו של מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינואר על רקע מה שהם מכנים "ההסלמה של ישראל בירושלים ואלאקצא".

בתום הפגישה הוחלט על "גיוס כללי ביהודה ושומרון, ירושלים, פנים הארץ והפזורה". בהודעה שיצאה נכתב "אנו מזמינים את ההמונים מכל מקום להתפלל ביום שישי הקרוב במסגד אל-אקצא. קוראים להתנגדות הפלסטינית להיות יותר עירנית בהגנה על מסגד אל-אקצא. חדר המבצעים המשותף של הפלגים, ייפגש שוב על מנת לעקוב אחר ההתפתחויות ולפעול בהתאם".

גורמים שהיו בפגישה אמרו ל'כאן חדשות' כי סינוואר לא מעוניין בהסלמה בשלב זה, אך דרוך למקרה שהוא יגרר להסלמה בעקבות פרובוקציה בגדה או במזרח ירושלים. כינוס הפלגים נועד ליישר קו בין הארגונים.



0 תגובות